Saturday, May 14, 2011

Hasil Didikan Pelajar KU...

Pada suatu hari,lepas latihan nasyid..saya lihat 2 orang pelajar saya lain macam je...ado suara manja..ngada2 po ado..saya terfikir bila diaorang nak balik umah nie..sementara saya tengah memantau ikan hiasan sekolah..rupa2 nye mereka nak pinjam ikan laga utk mereka pelihara..confius saya nak bg ke tak..pandai ke diaorang jaga.. .dah la mereka nak yang lawa2 pulak tu....tp hati seorang guru..mudah tersentuh terhadap permintaan pelajar...jadi saya bg pinjam untuk jaga saja tau...tapi dengan syarat 2 minggu sekali bagi gambar atau bwk ke sek untuk saya tengok ..hehehe....maka di bawah ni la hasilnye...



HM 5 bln setengah..hasil jagaan syafizuan ramli


HMDT hasil jagaan amirul fais wok lan


hasil didikan fais..


fais


afiq

2 comments:

Cik Pulau said...

olohh,,, ado model2 nah loni.. hahaha

Nazaihan said...

tak mahir lagi nie..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...